Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 08:04:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Retriiverite erinäitus

Toimumise aeg: alates 08.09.2024 kell 10:00 kuni 08.09.2024 kell 15:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Kumna küla, Mõisaveere tee,
Kumna mõisa park

Ürituse korraldaja: MTÜ Eesti Retriiverite Tõuühing, esindaja Andris
Nurmsoo, tel: 56635209; e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Andris Nurmsoo, tel: 56635209

Liikluskorralduse eest vastutaja: Andris Nurmsoo, tel: 56635209

Tegemist on meelelahutusliku kogupere üritusega, kus võivad osaleda
alaealised. Toimub koerte välimiku hindamine ning ürituse toimumispaika
koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt. Ürituse info:
https://www.retriiverid.ee/maaratlemata/retriiverite-erinaitus-2024/

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald